24 Листопада 2017

Тристоронній Меморандум щодо Гарячої лінії “Донбас СОС” – перші результати

24 листопада у МТОТ відбулася презентація результатів роботи Гарячої лінії в рамках підписаного Меморандуму між представниками Міністерства з питань тимчасово окупованих територій  та внутрішньо переміщених осіб України, ГО “Донбас СОС” та Програми “Радник з питань ВПО”.

У заході взяли участь Міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш, заступник Міністра Георгій Тука, керівники профільних структурних підрозділів Міністерства,  представники програми “Радник з питань ВПО” та ГО «Донбас СОС», які надали детальний звіт про результати роботи по прийому та розгляду звернень, що надійшли на гарячу лінію у жовтні 2017 року.

 Загалом за звітний період надійшло 2885 дзвінків. Кількість запитів становить 4482. Щодо проблематики запитів 28,94 % стосувалися оформлення документів ВПО та реєстрації, 21,35% – пенсійного забезпечення, 16,29% – соціальних виплат, 9,71% – запити стосовно перетину лінії зіткнення, 5, 87% – житлових питань і 3,44% – гуманітарної допомоги. Особливо в жовтні актуальним було питання  пенсійного забезпечення.

інфографіка жовтень 1

Кількість дзвінків протягом тестового періоду за вересень становила 2560, за серпень – 2270.

Нагадаємо, що тристоронній Меморандум було підписано 6 жовтня, головною метою якого є надання оперативної довідкової інформації внутрішньо переміщеним особам та громадянам, які постраждали внаслідок подій на Сході України та незаконної анексії Криму, а також реагування на точкові та системні проблеми.

Передбачено такий механізм роботи Гарячої лінії:

  1. Питання заявника в момент отримання оброблюється спеціалістами ГО «Донбас СОС».
  2. Звернення щодо інформаційно-консультаційної допомоги, первинної юридичної підтримки та контактів організацій, що допомагають вирішуються експертами «Донбас СОС» в телефонному режимі.
  3. Проблеми, пов’язані з соціальними виплатами (адресна допомога, пенсії), для їхнього найшвидшого вирішення переадресовують експертам програми «Радник з питань ВПО».
  4. У разі необхідності Міністерство у межах повноважень здійснює розгляд звернень, залучає інші державні органи для оперативного вирішення проблеми.  Проблеми громадян, які неможливо вирішити через юридичні колізії, стають кейсами, які передаються до Робочої групи щодо вдосконалення законодавства, яка діє при МТОТ за підтримки Ради Європи.

Звернення приймаються за номером безкоштовної Гарячої лінії:

0 800 309 110

ПН-ПТ: 9:00-21:00

СБ-НД: 9:00-18:00.

Дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів на території України безкоштовні.

номер телефону