У Чорному та Азовському морях зафіксовано аварії морських суден, що зумовлені блокуванням Російською Федерацією Керченської протоки

03.12.2018 | 18:33

З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку, як в напрямку Чорного, так і в напрямку Азовського морів, про що раніше повідомляло МТОТ. Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною ряду аварій.

Так, за даними міжнародних систем моніторингу суден 30 листопада вантажне судно LADY MARIA  (Республіка Того) під час маневрування поблизу Керченської протоки зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна AZOV CONCORD (Республіка Мальта). Обидва кораблі знаходилися на шляху до портів в Азовському морі.

1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир PAL 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY, що була завантажена близько 4000 тон пшениці, через що баржа відірвалася та сіла на мілину поблизу мису Кам’яне. Капітан буксира кілька годин намагався самостійно зняти баржу з мілини, однак спроби виявилися марними.

Допустивши масове скупчення суден в районі Керченської протоки, Російська Федерація створила серйозну загрозу безпеці судноплавства. Такі дії РФ є грубим порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року, відповідно до якої Росія відповідає за безпечну навігацію суден.

На ряду з масовими відключеннями суднами системи AIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях.

Читати всі новини
Останні новини
22 травня 2019 р.
Порти тимчасово окупованого Криму* та Російської Федерації, що знаходяться у чорноморському басейні у 2018 році понесли збитки на суму більш ніж 760 млн. російських рублів. Такі негативні економічні наслідки є результатом санкційної політики міжнародних партнерів та України
16:56
18 травня 2019 р.
18 травня Україна вшановує пам’ять жертв депортації кримськотатарського народу
09:52
15 травня 2019 р.
На численні запити засобів масової інформації та для забезпечення відкритості та прозорості своєї діяльності Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України оприлюднює інформацію щодо розміру нарахованої заробітної плати керівництва Міністерства (за згодою) за квітень 2019 року
09:45
13 травня 2019 р.
Протягом квітня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 141 501 осіб та 22 981 транспортних засобів
16:09
13 травня 2019 р.
Протягом квітня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 126 100 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 872 900 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 253 200 осіб
16:05
Підписатися на новини

У Чорному та Азовському морях зафіксовано аварії морських суден, що зумовлені блокуванням Російською Федерацією Керченської протоки

03.12.2018 | 18:33

З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку, як в напрямку Чорного, так і в напрямку Азовського морів, про що раніше повідомляло МТОТ. Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною ряду аварій.

Так, за даними міжнародних систем моніторингу суден 30 листопада вантажне судно LADY MARIA  (Республіка Того) під час маневрування поблизу Керченської протоки зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна AZOV CONCORD (Республіка Мальта). Обидва кораблі знаходилися на шляху до портів в Азовському морі.

1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир PAL 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY, що була завантажена близько 4000 тон пшениці, через що баржа відірвалася та сіла на мілину поблизу мису Кам’яне. Капітан буксира кілька годин намагався самостійно зняти баржу з мілини, однак спроби виявилися марними.

Допустивши масове скупчення суден в районі Керченської протоки, Російська Федерація створила серйозну загрозу безпеці судноплавства. Такі дії РФ є грубим порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року, відповідно до якої Росія відповідає за безпечну навігацію суден.

На ряду з масовими відключеннями суднами системи AIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях.