У Чорному та Азовському морях зафіксовано аварії морських суден, що зумовлені блокуванням Російською Федерацією Керченської протоки

03.12.2018 | 18:33

З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку, як в напрямку Чорного, так і в напрямку Азовського морів, про що раніше повідомляло МТОТ. Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною ряду аварій.

Так, за даними міжнародних систем моніторингу суден 30 листопада вантажне судно LADY MARIA  (Республіка Того) під час маневрування поблизу Керченської протоки зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна AZOV CONCORD (Республіка Мальта). Обидва кораблі знаходилися на шляху до портів в Азовському морі.

1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир PAL 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY, що була завантажена близько 4000 тон пшениці, через що баржа відірвалася та сіла на мілину поблизу мису Кам’яне. Капітан буксира кілька годин намагався самостійно зняти баржу з мілини, однак спроби виявилися марними.

Допустивши масове скупчення суден в районі Керченської протоки, Російська Федерація створила серйозну загрозу безпеці судноплавства. Такі дії РФ є грубим порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року, відповідно до якої Росія відповідає за безпечну навігацію суден.

На ряду з масовими відключеннями суднами системи AIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях.

Читати всі новини
Останні новини
19 червня 2019 р.
#Я_Знаю_Героя – флешмоб від МТОТ, який покликаний показати, що в Україні є багато людей, які попри обставини – війну та окупацію – знаходять у собі сили не лише жити далі, досягати успіху, але й допомагати іншим
17:38
19 червня 2019 р.
19.06.2019 Уряд схвалив проект Указу Президента щодо виплати державних стипендій ім. Левка Лук'яненка бранцям Кремля, розроблений МТОТ
14:55
15 червня 2019 р.
На Донбасі замінованими залишються тисячі кв.км., розмінування може тривати десятиліттями, а постійні обстріли з боку незаконих збройних формувань постійно ускладнюють ситуацію. Що можна ефективно зробити вже сьогодні: убезпечити населення, навчивши безпечній поведінці, а також допомогти постраждалим
17:16
14 червня 2019 р.
13 червня 2019 р.
ВІДЕО: Міністр Вадим Черниш відвідав нещодавно відкритий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Сєвєродонецьку Луганської області
23:08
Підписатися на новини

У Чорному та Азовському морях зафіксовано аварії морських суден, що зумовлені блокуванням Російською Федерацією Керченської протоки

03.12.2018 | 18:33

З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку, як в напрямку Чорного, так і в напрямку Азовського морів, про що раніше повідомляло МТОТ. Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною ряду аварій.

Так, за даними міжнародних систем моніторингу суден 30 листопада вантажне судно LADY MARIA  (Республіка Того) під час маневрування поблизу Керченської протоки зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна AZOV CONCORD (Республіка Мальта). Обидва кораблі знаходилися на шляху до портів в Азовському морі.

1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир PAL 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY, що була завантажена близько 4000 тон пшениці, через що баржа відірвалася та сіла на мілину поблизу мису Кам’яне. Капітан буксира кілька годин намагався самостійно зняти баржу з мілини, однак спроби виявилися марними.

Допустивши масове скупчення суден в районі Керченської протоки, Російська Федерація створила серйозну загрозу безпеці судноплавства. Такі дії РФ є грубим порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року, відповідно до якої Росія відповідає за безпечну навігацію суден.

На ряду з масовими відключеннями суднами системи AIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях.