Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.

Читати всі новини
Останні новини
23 травня 2019 р.
Дослідження та аналіз інформації з відкритих джерел свідчить, що в Україні лише у квітні зафіксовано більше 210 подій, які свідчать про поляризацію настроїв в суспільстві, неконтрольоване використання зброї для вирішення конфліктів та застосування різних механізмів, які дестабілізують ситуацію у громаді шляхом повідомлень про псевдомінувння
15:07
22 травня 2019 р.
Порти тимчасово окупованого Криму* та Російської Федерації, що знаходяться у чорноморському басейні у 2018 році понесли збитки на суму більш ніж 760 млн. російських рублів. Такі негативні економічні наслідки є результатом санкційної політики міжнародних партнерів та України
16:56
18 травня 2019 р.
18 травня Україна вшановує пам’ять жертв депортації кримськотатарського народу
09:52
15 травня 2019 р.
На численні запити засобів масової інформації та для забезпечення відкритості та прозорості своєї діяльності Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України оприлюднює інформацію щодо розміру нарахованої заробітної плати керівництва Міністерства (за згодою) за квітень 2019 року
09:45
13 травня 2019 р.
Протягом квітня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 141 501 осіб та 22 981 транспортних засобів
16:09
Підписатися на новини

Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.