Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.

Читати всі новини
Останні новини
23 серпня 2019 р.
Посібник підготовлено для неурядових організацій, активістів та волонтерів – усіх, хто зацікавлений в оволодінні ба­зовими навичками для надання потенційної допомоги Міжнародному Кримінальному Суду (МКС) та правоохоронним органам України
12:44
21 серпня 2019 р.
Сьогодні за ініціативи МТОТ Урядом України внесено зміни*, які дозволять фінансувати заходи з надання тимчасового житла для ВПО та облаштування Центрів надання адміністративних послуг у співвідношенні: 70% - з державного бюджету, 30% - з місцевого бюджету. До цього бюджетна програма щодо такого співфінансування діяла у співвідношенні 50/50, тобто розмір співфінансування відповідних заходів з місцевого бюджету зменшився з 50 до 30 %
15:31
21 серпня 2019 р.
Незабаром до шкіл на Донбасі підуть десятки тисяч дітей. Їх безпека залежить від того, на скільки вони обізнані у правилах поводження з мінами та вибухонебезпечними предметами
09:52
20 серпня 2019 р.
Вже другий рік поспіль грантовий проект МТОТ «Подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудовиспроможностей" (посилання на проєкт), що фінансується Світовим банком (Міжнародним Банком Реконструкції і Розвитку), отримує позитивний висновок від незалежних аудиторів. Висновок стосується фінансової звітності за вказаним Проектом, в тому числі фінансового стану Проекту, джерел та використання коштів
10:47
15 серпня 2019 р.
У МТОТ передали 450 інформаційних панелей та знаків щодо позначення мінної небезпеки підприємствам на Сході України
14:33
Підписатися на новини

Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.