Чергова аварія морського судна в Чорному морі сталася через нехтування правилами безпеки судноплавства

25.12.2018 | 17:10
Сьогодні вночі, вантажне судно під прапором Монголії SUROV (назва до серпня 2018 року – VELES), що рухалося з порту Туреччини до порту "Кавказ" Російської Федерації сіло на мілину. Аварія сталася поблизу Таманського півострова в районі мису Залізний Ріг (село Волна). 


За даними міжнародної ідентифікаційної системи AIS (Automatic Identification System), остання інформація про судно SUROV зафіксована ще 2 тижні тому. В порушення вимог Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року на кораблі було відключено Автоматичну ідентифікаційну систему (AIS)*. Однак завдяки саме цій системі є можливість не тільки вчасно реагувати на аварії суден та надавати допомогу потерпілим, але й відслідковувати порушення руху суден і незаконного перетину кордонів. 

За наявною інформацією, відключення AIS обумовлено незаконним заходом судна SUROV до закритих портів Криму. Причина цьому - намагання іноземних компаній, причетних до морських перевезень до закритих портів, уникнути відповідальності з боку українського законодавства, а також не потрапити до списку компаній-порушників, до яких можуть застосовуватись міжнародно-правові санкції.. 

Попри загрози безпеці судноплавства в Чорному і Азовському морях, ризики для життя людей, Російська Федерація заохочує масові відключення суднами системи AIS, а наведений приклад ще раз демонструє як РФ нехтує нормами міжнародного права


Проте уповноважені особи на багатьох іноземних суднах свідомо порушують норми Конвенції, тому  Україна постійно збирає відомості про іноземні компанії, причетні до морських перевезень, операторів морських суден, які незаконно заходять в порти тимчасово окупованого Криму та порушують Міжнародну конвенцію з охорони людського життя на морі.

________________
*Відповідно до Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі, AIS має бути завжди увімкнена під час експлуатації судна (під час рейсу або на рейді). AIS є одним з основних елементів системи моніторингу суден не тільки в прибережній зоні, а й далеко за її межами, оскільки використовує супутникові системи зв’язку. Передбачено також використання AIS під час лоцманської проводки суден, передачі повідомлень з безпеки мореплавства. 

** Фото з веб-ресурсу marinetraffic.com

Читати всі новини
Останні новини
06 грудня 2019 р.
5 грудня о 18.00 завершилось приймання документів від осіб, які захотіли взяти участь у програмі житлового кредитування для учасників АТО/ООС і ВПО
17:09
06 грудня 2019 р.
За рахунок співфінансування 70% на 30% державного та місцевого бюджетів у Житомирі будуть придбані квартири, в яких зможуть оселитись 6 родин з числа ВПО
16:13
06 грудня 2019 р.
05 грудня 2019 р.
04 грудня 2019 р.
Заступник Міністра з питань євроінтеграції Олексій Ілляшенко виступив на Міжнародній конференції «5 років діалогу і 25 років медіації в Україні: від протистояння до порозуміння» (OSCE)
18:19
Підписатися на новини

Чергова аварія морського судна в Чорному морі сталася через нехтування правилами безпеки судноплавства

25.12.2018 | 17:10
Сьогодні вночі, вантажне судно під прапором Монголії SUROV (назва до серпня 2018 року – VELES), що рухалося з порту Туреччини до порту "Кавказ" Російської Федерації сіло на мілину. Аварія сталася поблизу Таманського півострова в районі мису Залізний Ріг (село Волна). 


За даними міжнародної ідентифікаційної системи AIS (Automatic Identification System), остання інформація про судно SUROV зафіксована ще 2 тижні тому. В порушення вимог Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року на кораблі було відключено Автоматичну ідентифікаційну систему (AIS)*. Однак завдяки саме цій системі є можливість не тільки вчасно реагувати на аварії суден та надавати допомогу потерпілим, але й відслідковувати порушення руху суден і незаконного перетину кордонів. 

За наявною інформацією, відключення AIS обумовлено незаконним заходом судна SUROV до закритих портів Криму. Причина цьому - намагання іноземних компаній, причетних до морських перевезень до закритих портів, уникнути відповідальності з боку українського законодавства, а також не потрапити до списку компаній-порушників, до яких можуть застосовуватись міжнародно-правові санкції.. 

Попри загрози безпеці судноплавства в Чорному і Азовському морях, ризики для життя людей, Російська Федерація заохочує масові відключення суднами системи AIS, а наведений приклад ще раз демонструє як РФ нехтує нормами міжнародного права


Проте уповноважені особи на багатьох іноземних суднах свідомо порушують норми Конвенції, тому  Україна постійно збирає відомості про іноземні компанії, причетні до морських перевезень, операторів морських суден, які незаконно заходять в порти тимчасово окупованого Криму та порушують Міжнародну конвенцію з охорони людського життя на морі.

________________
*Відповідно до Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі, AIS має бути завжди увімкнена під час експлуатації судна (під час рейсу або на рейді). AIS є одним з основних елементів системи моніторингу суден не тільки в прибережній зоні, а й далеко за її межами, оскільки використовує супутникові системи зв’язку. Передбачено також використання AIS під час лоцманської проводки суден, передачі повідомлень з безпеки мореплавства. 

** Фото з веб-ресурсу marinetraffic.com