Історія бренду Zelenka – це бізнес-ідея, яка народилась на кухні, за родинним столом. Звичайна сім'я з Полтави просто захотіла робити натуральні приправи, без консервантів та домішок

19.12.2019 | 15:22

Засновник Артем Вербицький народився на Сході України. У 2014 році перевіз родину з окупованого Донецька у Полтаву. Молода сім'я розросталася – нині у подружжя Артема і Наталі четверо дітей: старшому – 10 років, найменшому – місяць. Треба було якось годувати таку родину, тому порадившись, чоловік з дружиною та її сестрою Мариною спробували продати на місцевому фестивалі приправи власного виробництва.

Приправу готували зі свіжих трав, які так любили в цій родині. У такому вигляді зелень смакувала навіть дітям. Домашня приправа зі суміші пряних трав припала до душі полтавцям, і так розпочався сімейний бізнес у 2015 році. Назву вибирали таку, щоб сподобалася і запам’яталася людям.

Перший рік вони робили продукцію на кухні. Потім її стало мало, тому переїхали в приміщення на 30 квадратних метрів.

Зараз у них є 90 квадратних метрів, а ще склад сировини, готової продукції та окремо виділений виробничий цех. Родина готує чотири види оригінальних приправ: гостру, лагідну, пряну та класичну, яка смакує практично всім. Головні інгредієнти - кріп, петрушка, кінза, базилік. До зелені, залежно від рецепту, додають часник, перець. Консервують, як колись це робили бабусі, з використанням лише солі.

Своячка Марина Гончарова – головний натхненник та автор усіх рецептів бренду Zelenka. Вона є майстром гармонійного поєднання яскравих прянощів. Вона розповіла, що кінзу не всі люблять, тому довелося попрацювати над ароматом. У бізнесі, як і в родині, усі допомагають один одному. До усього підходять з легкістю і гарним настроєм.


c85f1550-2264-11ea-86b0-ed8677c58f50.png


Миронівський Хлібопродукт



Читати всі новини

Історія бренду Zelenka – це бізнес-ідея, яка народилась на кухні, за родинним столом. Звичайна сім'я з Полтави просто захотіла робити натуральні приправи, без консервантів та домішок

19.12.2019 | 15:22

Засновник Артем Вербицький народився на Сході України. У 2014 році перевіз родину з окупованого Донецька у Полтаву. Молода сім'я розросталася – нині у подружжя Артема і Наталі четверо дітей: старшому – 10 років, найменшому – місяць. Треба було якось годувати таку родину, тому порадившись, чоловік з дружиною та її сестрою Мариною спробували продати на місцевому фестивалі приправи власного виробництва.

Приправу готували зі свіжих трав, які так любили в цій родині. У такому вигляді зелень смакувала навіть дітям. Домашня приправа зі суміші пряних трав припала до душі полтавцям, і так розпочався сімейний бізнес у 2015 році. Назву вибирали таку, щоб сподобалася і запам’яталася людям.

Перший рік вони робили продукцію на кухні. Потім її стало мало, тому переїхали в приміщення на 30 квадратних метрів.

Зараз у них є 90 квадратних метрів, а ще склад сировини, готової продукції та окремо виділений виробничий цех. Родина готує чотири види оригінальних приправ: гостру, лагідну, пряну та класичну, яка смакує практично всім. Головні інгредієнти - кріп, петрушка, кінза, базилік. До зелені, залежно від рецепту, додають часник, перець. Консервують, як колись це робили бабусі, з використанням лише солі.

Своячка Марина Гончарова – головний натхненник та автор усіх рецептів бренду Zelenka. Вона є майстром гармонійного поєднання яскравих прянощів. Вона розповіла, що кінзу не всі люблять, тому довелося попрацювати над ароматом. У бізнесі, як і в родині, усі допомагають один одному. До усього підходять з легкістю і гарним настроєм.


c85f1550-2264-11ea-86b0-ed8677c58f50.png


Миронівський Хлібопродукт