Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».

Читати всі новини
Останні новини
23 квітня 2019 р.
17 квітня 2019 р.
Україна продовжує вивчати кращі світові практики з організації протимінної діяльності (ПМД) із залученням усіх зацікавлених сторін
20:58
14 квітня 2019 р.
11 квітня 2019 року делегація чорногорських вчених Державного університету Чорногорії прибула до України для ознайомлення з досвідом впровадження в Україні навчальної програми, що розрахована на підготовку фахівців з вирішення та попередження конфліктів різного рівня
20:09
12 квітня 2019 р.
У МТОТ відбулась зустріч з міжнародними партнерами щодо впровадження комплексу заходів протимінної діяльності, з урахуванням нового законодавства в Україні. У заході взяли участь представники близько 30 країн – партнерів та міжнародних організацій
21:18
11 квітня 2019 р.
Незаконна розробка кар’єрів окупаційною адміністрацією Російської Федерації на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя ставлять під загрозу існування унікальної екосистеми на ділянці урочища «Артезіан» та наносять величезні збитки культурній спадщині України
19:05
Підписатися на новини

Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».