Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».

Читати всі новини
Останні новини
24 травня 2019 р.
В рамках співпраці МТОТ з Урядом Швейцарської Конфедерації досягнуто домовленості щодо започаткування трьох проєктів
18:32
23 травня 2019 р.
Дослідження та аналіз інформації з відкритих джерел свідчить, що в Україні лише у квітні зафіксовано більше 210 подій, які свідчать про поляризацію настроїв в суспільстві, неконтрольоване використання зброї для вирішення конфліктів та застосування різних механізмів, які дестабілізують ситуацію у громаді шляхом повідомлень про псевдомінувння
15:07
22 травня 2019 р.
Порти тимчасово окупованого Криму* та Російської Федерації, що знаходяться у чорноморському басейні у 2018 році понесли збитки на суму більш ніж 760 млн. російських рублів
16:56
18 травня 2019 р.
18 травня Україна вшановує пам’ять жертв депортації кримськотатарського народу
09:52
15 травня 2019 р.
На численні запити засобів масової інформації та для забезпечення відкритості та прозорості своєї діяльності Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України оприлюднює інформацію щодо розміру нарахованої заробітної плати керівництва Міністерства (за згодою) за квітень 2019 року
09:45
Підписатися на новини

Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».