Сергій Злакоман взяв участь у роботі прямої телефонної лінії КМУ

31.10.2016 | 13:21

zlakomanЗаступник Міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Сергій Злакоман відповів на запитання громадян під час прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України.

Більшість запитань дозвонювачів стосувалися труднощів, які виникають у внутрішньо переміщених осіб з перетином КПВВ, перевезенням особистих речей, отриманням пенсій, житловими питаннями, тощо.

Дзвінки були майже з усіх регіонів України, в тому числі з непідконтрольних українському Уряду територій.

Загалом, за дві години роботи прямої лінії надійшло 12 дзвінків, усім запитувачам були надані роз’яснення та впродовж визначеного законом терміну будуть надіслані письмові відповіді.

Читати всі новини
Останні новини
06 грудня 2019 р.
5 грудня о 18.00 завершилось приймання документів від осіб, які захотіли взяти участь у програмі житлового кредитування для учасників АТО/ООС і ВПО
17:09
06 грудня 2019 р.
За рахунок співфінансування 70% на 30% державного та місцевого бюджетів у Житомирі будуть придбані квартири, в яких зможуть оселитись 6 родин з числа ВПО
16:13
06 грудня 2019 р.
05 грудня 2019 р.
04 грудня 2019 р.
Заступник Міністра з питань євроінтеграції Олексій Ілляшенко виступив на Міжнародній конференції «5 років діалогу і 25 років медіації в Україні: від протистояння до порозуміння» (OSCE)
18:19
Підписатися на новини

Сергій Злакоман взяв участь у роботі прямої телефонної лінії КМУ

31.10.2016 | 13:21

zlakomanЗаступник Міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Сергій Злакоман відповів на запитання громадян під час прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України.

Більшість запитань дозвонювачів стосувалися труднощів, які виникають у внутрішньо переміщених осіб з перетином КПВВ, перевезенням особистих речей, отриманням пенсій, житловими питаннями, тощо.

Дзвінки були майже з усіх регіонів України, в тому числі з непідконтрольних українському Уряду територій.

Загалом, за дві години роботи прямої лінії надійшло 12 дзвінків, усім запитувачам були надані роз’яснення та впродовж визначеного законом терміну будуть надіслані письмові відповіді.