Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.

Читати всі новини
Останні новини
23 березня 2019 р.
22 березня 2019 р., заступник Міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Вікторія Вороніна взяла участь у форумі громадськості у м. Сєвєродонецьк, який організовано в рамках проекту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні»
01:40
22 березня 2019 р.
21-22 березня Міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш, Міністр Кабінету міністрів Олександр Саєнко відвідали Донецьку область
19:22
20 березня 2019 р.
Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі – МТОТ) здійснено аналіз інформації, отриманої з відкритих джерел, щодо ситуацій, які можуть дестабілізувати українське суспільство. У лютому поточного року співробітниками МТОТ зафіксовано більше 130 таких ситуацій
22:31
20 березня 2019 р.
19 березня 2019 року Указом Президента України уведено в дію Рішення РНБО про застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб згідно з розпорядженнями Кабінету Міністрів України, які були прийняті за ініціативи МТОТ
19:45
16 березня 2019 р.
З початку 2019 Агентство США з міжнародного розвитку розпочало імплементацію нового проекту «Демократичне врядування у Східній Україні» («USAID Democratic Governance East Activity» / DG-East Program)
12:13
Підписатися на новини

Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.