Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.

Читати всі новини
Останні новини
11 грудня 2019 р.
До уваги внутрішньо переміщених осіб: робота + житло
18:25
11 грудня 2019 р.
11 грудня 2019 р.
11 грудня 2019 р.
Уряд прийняв Постанову, якою передбачається порядок здійснення соціального і правового захисту осіб, позбавлених свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їхнього звільнення
14:33
10 грудня 2019 р.
Перед поїздкою до Латвії група колишніх бранців Кремля зустрілися з Послом Юрісом Пойкансом та Міністром Оксаною Колядою
17:37
Підписатися на новини

Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.