Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.

Читати всі новини
Останні новини
18 травня 2019 р.
18 травня Україна вшановує пам’ять жертв депортації кримськотатарського народу
09:52
15 травня 2019 р.
На численні запити засобів масової інформації та для забезпечення відкритості та прозорості своєї діяльності Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України оприлюднює інформацію щодо розміру нарахованої заробітної плати керівництва Міністерства (за згодою) за квітень 2019 року
09:45
13 травня 2019 р.
Протягом квітня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 141 501 осіб та 22 981 транспортних засобів
16:09
13 травня 2019 р.
Протягом квітня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 126 100 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 872 900 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 253 200 осіб
16:05
13 травня 2019 р.
11 травня у Херсоні, Сєвєродонецьку та Краматорську відбувся День відкритих дверей закладів вищої освіти, на базі яких створені освітні центри «Крим-Україна» та «Донбас-Україна». Освітні центри запрошують абітурієнтів з тимчасово окупованих територій вступати до українських ВНЗ за спрощеною процедурою
14:45
Підписатися на новини

Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.