Тюбінг по-українські: історія успіху "Ульотних ватрушок" із Сєвєродонецька

18.11.2019 | 13:13

Тюбінг, надувні санчата, шайба, плюшка – як тільки не називають новітній вид дитячих, а може і не тільки дитячих, зимових розваг.

Наталя Винокурова із Сєвєродонецька вирішила завдяки такій новинці зробити свій власний бізнес-проект і назвала його «Ульотні ватрушки»!

ЇЇ компанія займається пошиттям тентів, а в минулому році почала виготовляти надувні санчата: автомобільні шини вставляються у спеціально виготовлені чохли. Всі у захваті від «Ульотних ватрушок», вони ковзаються дуже легко і швидко, з чудовою амортизацією, а ще їх можна використовувати влітку на річці чи морі.

«Будь-який товар можна зробити унікальним, навіть санки, – впевнена Наталя, яка продає свій товар переважно через інтернет і вже серйозно задумується про вихід на ринки Європи та США. – Однак те, що у нас хороший товар, не значить, що він таким вийшов одразу. Тестували, щось змінювали, опитували покупців, що не так»

Нещодавно Наталя представила свої «Ульотні ватрушки» на виставці малого та середнього бізнесу зі сходу України "Схід-Експо – 2019", яка відбулась у Києві за підтримки UNDP Ukraine (ПРООН в Україні) і зібрала більше 200 підприємців, у тому числі, вимушених переселенців.

Більше про виставку та історії успіху вимушених переселенців дізнавайтесь за посиланням на svoi.city.

Читати всі новини

Тюбінг по-українські: історія успіху "Ульотних ватрушок" із Сєвєродонецька

18.11.2019 | 13:13

Тюбінг, надувні санчата, шайба, плюшка – як тільки не називають новітній вид дитячих, а може і не тільки дитячих, зимових розваг.

Наталя Винокурова із Сєвєродонецька вирішила завдяки такій новинці зробити свій власний бізнес-проект і назвала його «Ульотні ватрушки»!

ЇЇ компанія займається пошиттям тентів, а в минулому році почала виготовляти надувні санчата: автомобільні шини вставляються у спеціально виготовлені чохли. Всі у захваті від «Ульотних ватрушок», вони ковзаються дуже легко і швидко, з чудовою амортизацією, а ще їх можна використовувати влітку на річці чи морі.

«Будь-який товар можна зробити унікальним, навіть санки, – впевнена Наталя, яка продає свій товар переважно через інтернет і вже серйозно задумується про вихід на ринки Європи та США. – Однак те, що у нас хороший товар, не значить, що він таким вийшов одразу. Тестували, щось змінювали, опитували покупців, що не так»

Нещодавно Наталя представила свої «Ульотні ватрушки» на виставці малого та середнього бізнесу зі сходу України "Схід-Експо – 2019", яка відбулась у Києві за підтримки UNDP Ukraine (ПРООН в Україні) і зібрала більше 200 підприємців, у тому числі, вимушених переселенців.

Більше про виставку та історії успіху вимушених переселенців дізнавайтесь за посиланням на svoi.city.