Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.

Читати всі новини
Останні новини
23 квітня 2019 р.
17 квітня 2019 р.
Україна продовжує вивчати кращі світові практики з організації протимінної діяльності (ПМД) із залученням усіх зацікавлених сторін
20:58
14 квітня 2019 р.
11 квітня 2019 року делегація чорногорських вчених Державного університету Чорногорії прибула до України для ознайомлення з досвідом впровадження в Україні навчальної програми, що розрахована на підготовку фахівців з вирішення та попередження конфліктів різного рівня
20:09
12 квітня 2019 р.
У МТОТ відбулась зустріч з міжнародними партнерами щодо впровадження комплексу заходів протимінної діяльності, з урахуванням нового законодавства в Україні. У заході взяли участь представники близько 30 країн – партнерів та міжнародних організацій
21:18
11 квітня 2019 р.
Незаконна розробка кар’єрів окупаційною адміністрацією Російської Федерації на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя ставлять під загрозу існування унікальної екосистеми на ділянці урочища «Артезіан» та наносять величезні збитки культурній спадщині України
19:05
Підписатися на новини

Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.