Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.

Читати всі новини
Останні новини
18 липня 2019 р.
17 липня Уряд затвердив новий Порядок перетину лінії розмежування на сході України
15:24
18 липня 2019 р.
Протягом червня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 260 367 осіб та 41 870 транспортних засобів
09:34
17 липня 2019 р.
Протягом червня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 186 300 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 880 200 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 306 100 осіб
15:32
15 липня 2019 р.
кошти, витрачені у рамках виплати компенсацій за зруйноване житло, будуть включені до консолідованої претензії України до РФ щодо реалізації її міжнародно-правової відповідальності за збройну агресію проти України
19:11
15 липня 2019 р.
власники зруйнованого житла внаслідок збройної агресії РФ на сході України зможуть отримати від держави грошову компенсацію – таке рішення прийнято Урядом за ініціативи МТОТ
09:37
Підписатися на новини

Безвідповідальність окупаційної влади Російської Федерації призвела до чергової аварії у Керченській протоці

15.03.2019 | 12:31

Так, за наявною інформацією 13 березня морське судно Maryland сіло на мілину в районі повороту з Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу під час проходження через Керченську протоку. За даними міжнародних систем моніторингу кораблів, морське судно під прапором Ліберії рухалося із Маріупольського морського торгового порту в напрямку італійського порту Маргера. Висота судна Maryland складає 13,9 метрів, а його максимальна осадка 7,7 метрів.

c11497d0-470d-11e9-98ce-b5b8d4143c34.jpg

Слід зазначити, що після окупації Криму Російською Федерацією окупаційні адміністрації здійснюють повний контроль над Керченською протокою та Керч-Єнікальським каналом. Окупанти встановили обмеження по осадці суден на позначці 8 метрів. При цьому, за наявною інформацією, в районі повороту із Чушкінського на Єнікальське коліно Керч-Єнікальського каналу, глибина конструкції  на цій ділянці - 8,3 метри. Таким чином технічні характеристики судна дозволяли безперешкодно здійснити вихід із Азовського до Чорного моря. Проте, незаконно побудований Російською Федерацією Керченський міст вчергове став перешкодою для вільного проходу суден з Азовського у Чорне море.

Через незаконне будівництва мосту і його неправильної конструкції, спостерігається замулювання дна та відкладення піску в районі Керченської протоки. Причиною цього можуть бути велика кількість опор Керченського мосту, які займають значну площу дна у Керченській протоці, а також перешкоджають природному перетіканню води з Азовського у Чорне море.

Після окупації  Кримського півострову відповідальність за роботу Керч-Єнікальського каналу, його очищення та експлуатаційні днопоглиблювальні роботи несе Російська Федерація.