Деякі роз’яснення щодо Резолюції ПАРЄ від 12.10.2016

07.02.2017 | 21:28

Резолюція ПАРЄ 2133 (2016) від 12 жовтня 2016 року «Засоби правового захисту від порушень прав людини на українських територіях, що знаходяться поза контролем української влади» - перший міжнародний документ, який визнав Російську Федерацію стороною конфлікту та застосував для цього термін «ефективний контроль».




  • «ДНР» та «ЛНР», що створені та підтримуються, а також перебувають під ефективним контролем Російської Федерації, не мають жодної легітимності ані за правом України, ані за міжнародним правом. Це стосується всіх їхніх «установ», включаючи «суди», створені владою de facto/фактичною владою.

  • Згідно з міжнародним правом, Російська Федерація, що здійснює фактичний/ de facto контроль над цими територіями, несе відповідальність за захист населення, яке на них проживає. Відповідно, Росія зобов’язана гарантувати права людини всім жителям Криму, а також «ДНР» та «ЛНР».

  • Стосовно Криму, військова присутність та ефективний контроль Російської Федерації були офіційно визнані російською владою. Стосовно «ДНР» та «ЛНР», то в цьому випадку ефективний контроль базується на добре задокументованій визначальній/вирішальній ролі російського військового персоналу у прийнятті на себе і підтримці контролю над цими регіонами – проти рішучого опору з боку легітимної влади України та на підставі повної залежності «ДНР» та «ЛНР» від логістичної, фінансової та адміністративної підтримки Росії.


Ефективний контроль передбачає притягнення до відповідальності держави, винної у порушеннях норм міжнародного гуманітарного права та міжнародного права прав людини на території іншої держави – як безпосередньо, так і опосередковано – шляхом підтримки незаконних збройних угрупувань.


Зокрема, в розумінні Ради Європи «ефективний контроль» держави над незаконними збройними угрупуваннями, що діють на території іншої держави, включає в себе військовий, політичний, соціальний, економічний та фінансовий компоненти.


Їхня наявність констатується на підставі таких доказів:


Схема


Завантажити зображення кращої якості

Безымянный

Читати всі новини
Останні новини
15 серпня 2019 р.
У МТОТ передали 450 інформаційних панелей та знаків щодо позначення мінної небезпеки підприємствам на Сході України
14:33
13 серпня 2019 р.
12 серпня 1949 року на Дипломатичній конференції ООН відбулось підписання чотирьох Женевських конвенцій, спрямованих на захист жертв збройних конфліктів
18:22
10 серпня 2019 р.
У зв'язку із надходженням інформації від переважної більшості членів громадської ради про неможливість прийняття участі в її позачерговому засіданні 12.08.2019р. вказане засідання відміняється
10:46
07 серпня 2019 р.
Протягом липня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 347 100 осіб та 57 819 транспортних засобів
13:58
07 серпня 2019 р.
Протягом липня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 290 800 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 947 500 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 343 300 осіб
13:51
Підписатися на новини

Деякі роз’яснення щодо Резолюції ПАРЄ від 12.10.2016

07.02.2017 | 21:28

Резолюція ПАРЄ 2133 (2016) від 12 жовтня 2016 року «Засоби правового захисту від порушень прав людини на українських територіях, що знаходяться поза контролем української влади» - перший міжнародний документ, який визнав Російську Федерацію стороною конфлікту та застосував для цього термін «ефективний контроль».




  • «ДНР» та «ЛНР», що створені та підтримуються, а також перебувають під ефективним контролем Російської Федерації, не мають жодної легітимності ані за правом України, ані за міжнародним правом. Це стосується всіх їхніх «установ», включаючи «суди», створені владою de facto/фактичною владою.

  • Згідно з міжнародним правом, Російська Федерація, що здійснює фактичний/ de facto контроль над цими територіями, несе відповідальність за захист населення, яке на них проживає. Відповідно, Росія зобов’язана гарантувати права людини всім жителям Криму, а також «ДНР» та «ЛНР».

  • Стосовно Криму, військова присутність та ефективний контроль Російської Федерації були офіційно визнані російською владою. Стосовно «ДНР» та «ЛНР», то в цьому випадку ефективний контроль базується на добре задокументованій визначальній/вирішальній ролі російського військового персоналу у прийнятті на себе і підтримці контролю над цими регіонами – проти рішучого опору з боку легітимної влади України та на підставі повної залежності «ДНР» та «ЛНР» від логістичної, фінансової та адміністративної підтримки Росії.


Ефективний контроль передбачає притягнення до відповідальності держави, винної у порушеннях норм міжнародного гуманітарного права та міжнародного права прав людини на території іншої держави – як безпосередньо, так і опосередковано – шляхом підтримки незаконних збройних угрупувань.


Зокрема, в розумінні Ради Європи «ефективний контроль» держави над незаконними збройними угрупуваннями, що діють на території іншої держави, включає в себе військовий, політичний, соціальний, економічний та фінансовий компоненти.


Їхня наявність констатується на підставі таких доказів:


Схема


Завантажити зображення кращої якості

Безымянный