Деякі роз’яснення щодо Резолюції ПАРЄ від 12.10.2016

07.02.2017 | 21:28

Резолюція ПАРЄ 2133 (2016) від 12 жовтня 2016 року «Засоби правового захисту від порушень прав людини на українських територіях, що знаходяться поза контролем української влади» - перший міжнародний документ, який визнав Російську Федерацію стороною конфлікту та застосував для цього термін «ефективний контроль».




  • «ДНР» та «ЛНР», що створені та підтримуються, а також перебувають під ефективним контролем Російської Федерації, не мають жодної легітимності ані за правом України, ані за міжнародним правом. Це стосується всіх їхніх «установ», включаючи «суди», створені владою de facto/фактичною владою.

  • Згідно з міжнародним правом, Російська Федерація, що здійснює фактичний/ de facto контроль над цими територіями, несе відповідальність за захист населення, яке на них проживає. Відповідно, Росія зобов’язана гарантувати права людини всім жителям Криму, а також «ДНР» та «ЛНР».

  • Стосовно Криму, військова присутність та ефективний контроль Російської Федерації були офіційно визнані російською владою. Стосовно «ДНР» та «ЛНР», то в цьому випадку ефективний контроль базується на добре задокументованій визначальній/вирішальній ролі російського військового персоналу у прийнятті на себе і підтримці контролю над цими регіонами – проти рішучого опору з боку легітимної влади України та на підставі повної залежності «ДНР» та «ЛНР» від логістичної, фінансової та адміністративної підтримки Росії.


Ефективний контроль передбачає притягнення до відповідальності держави, винної у порушеннях норм міжнародного гуманітарного права та міжнародного права прав людини на території іншої держави – як безпосередньо, так і опосередковано – шляхом підтримки незаконних збройних угрупувань.


Зокрема, в розумінні Ради Європи «ефективний контроль» держави над незаконними збройними угрупуваннями, що діють на території іншої держави, включає в себе військовий, політичний, соціальний, економічний та фінансовий компоненти.


Їхня наявність констатується на підставі таких доказів:


Схема


Завантажити зображення кращої якості

Безымянный

Читати всі новини
Останні новини
22 травня 2019 р.
Порти тимчасово окупованого Криму* та Російської Федерації, що знаходяться у чорноморському басейні у 2018 році понесли збитки на суму більш ніж 760 млн. російських рублів. Такі негативні економічні наслідки є результатом санкційної політики міжнародних партнерів та України
16:56
18 травня 2019 р.
18 травня Україна вшановує пам’ять жертв депортації кримськотатарського народу
09:52
15 травня 2019 р.
На численні запити засобів масової інформації та для забезпечення відкритості та прозорості своєї діяльності Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України оприлюднює інформацію щодо розміру нарахованої заробітної плати керівництва Міністерства (за згодою) за квітень 2019 року
09:45
13 травня 2019 р.
Протягом квітня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 141 501 осіб та 22 981 транспортних засобів
16:09
13 травня 2019 р.
Протягом квітня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 126 100 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 872 900 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 253 200 осіб
16:05
Підписатися на новини

Деякі роз’яснення щодо Резолюції ПАРЄ від 12.10.2016

07.02.2017 | 21:28

Резолюція ПАРЄ 2133 (2016) від 12 жовтня 2016 року «Засоби правового захисту від порушень прав людини на українських територіях, що знаходяться поза контролем української влади» - перший міжнародний документ, який визнав Російську Федерацію стороною конфлікту та застосував для цього термін «ефективний контроль».




  • «ДНР» та «ЛНР», що створені та підтримуються, а також перебувають під ефективним контролем Російської Федерації, не мають жодної легітимності ані за правом України, ані за міжнародним правом. Це стосується всіх їхніх «установ», включаючи «суди», створені владою de facto/фактичною владою.

  • Згідно з міжнародним правом, Російська Федерація, що здійснює фактичний/ de facto контроль над цими територіями, несе відповідальність за захист населення, яке на них проживає. Відповідно, Росія зобов’язана гарантувати права людини всім жителям Криму, а також «ДНР» та «ЛНР».

  • Стосовно Криму, військова присутність та ефективний контроль Російської Федерації були офіційно визнані російською владою. Стосовно «ДНР» та «ЛНР», то в цьому випадку ефективний контроль базується на добре задокументованій визначальній/вирішальній ролі російського військового персоналу у прийнятті на себе і підтримці контролю над цими регіонами – проти рішучого опору з боку легітимної влади України та на підставі повної залежності «ДНР» та «ЛНР» від логістичної, фінансової та адміністративної підтримки Росії.


Ефективний контроль передбачає притягнення до відповідальності держави, винної у порушеннях норм міжнародного гуманітарного права та міжнародного права прав людини на території іншої держави – як безпосередньо, так і опосередковано – шляхом підтримки незаконних збройних угрупувань.


Зокрема, в розумінні Ради Європи «ефективний контроль» держави над незаконними збройними угрупуваннями, що діють на території іншої держави, включає в себе військовий, політичний, соціальний, економічний та фінансовий компоненти.


Їхня наявність констатується на підставі таких доказів:


Схема


Завантажити зображення кращої якості

Безымянный