Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».

Читати всі новини
Останні новини
19 червня 2019 р.
#Я_Знаю_Героя – флешмоб від МТОТ, який покликаний показати, що в Україні є багато людей, які попри обставини – війну та окупацію – знаходять у собі сили не лише жити далі, досягати успіху, але й допомагати іншим
17:38
19 червня 2019 р.
19.06.2019 Уряд схвалив проект Указу Президента щодо виплати державних стипендій ім. Левка Лук'яненка бранцям Кремля, розроблений МТОТ
14:55
15 червня 2019 р.
На Донбасі замінованими залишються тисячі кв.км., розмінування може тривати десятиліттями, а постійні обстріли з боку незаконих збройних формувань постійно ускладнюють ситуацію. Що можна ефективно зробити вже сьогодні: убезпечити населення, навчивши безпечній поведінці, а також допомогти постраждалим
17:16
14 червня 2019 р.
13 червня 2019 р.
ВІДЕО: Міністр Вадим Черниш відвідав нещодавно відкритий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Сєвєродонецьку Луганської області
23:08
Підписатися на новини

Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».