Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо, відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».

Читати всі новини
Останні новини
23 серпня 2019 р.
Посібник підготовлено для неурядових організацій, активістів та волонтерів – усіх, хто зацікавлений в оволодінні ба­зовими навичками для надання потенційної допомоги Міжнародному Кримінальному Суду (МКС) та правоохоронним органам України
12:44
21 серпня 2019 р.
Сьогодні за ініціативи МТОТ Урядом України внесено зміни*, які дозволять фінансувати заходи з надання тимчасового житла для ВПО та облаштування Центрів надання адміністративних послуг у співвідношенні: 70% - з державного бюджету, 30% - з місцевого бюджету. До цього бюджетна програма щодо такого співфінансування діяла у співвідношенні 50/50, тобто розмір співфінансування відповідних заходів з місцевого бюджету зменшився з 50 до 30 %
15:31
21 серпня 2019 р.
Незабаром до шкіл на Донбасі підуть десятки тисяч дітей. Їх безпека залежить від того, на скільки вони обізнані у правилах поводження з мінами та вибухонебезпечними предметами
09:52
20 серпня 2019 р.
Вже другий рік поспіль грантовий проект МТОТ «Подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудовиспроможностей" (посилання на проєкт), що фінансується Світовим банком (Міжнародним Банком Реконструкції і Розвитку), отримує позитивний висновок від незалежних аудиторів. Висновок стосується фінансової звітності за вказаним Проектом, в тому числі фінансового стану Проекту, джерел та використання коштів
10:47
15 серпня 2019 р.
У МТОТ передали 450 інформаційних панелей та знаків щодо позначення мінної небезпеки підприємствам на Сході України
14:33
Підписатися на новини

Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права

21.08.2017 | 20:35

Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів в Азовському морі.


Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.


1_змінидля


Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту.


Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.


Нагадаємо, відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».