Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.

Читати всі новини
Останні новини
18 липня 2019 р.
17 липня Уряд затвердив новий Порядок перетину лінії розмежування на сході України
15:24
18 липня 2019 р.
Протягом червня 2019 року адміністративну межу у Херсонській області в обох напрямках перетнули 260 367 осіб та 41 870 транспортних засобів
09:34
17 липня 2019 р.
Протягом червня лінію розмежування на Сході України в обох напрямках перетнуло 1 186 300 осіб. З них через КПВВ у Донецькій області – 880 200 осіб, через КПВВ «Станиця Луганська» – 306 100 осіб
15:32
15 липня 2019 р.
кошти, витрачені у рамках виплати компенсацій за зруйноване житло, будуть включені до консолідованої претензії України до РФ щодо реалізації її міжнародно-правової відповідальності за збройну агресію проти України
19:11
15 липня 2019 р.
власники зруйнованого житла внаслідок збройної агресії РФ на сході України зможуть отримати від держави грошову компенсацію – таке рішення прийнято Урядом за ініціативи МТОТ
09:37
Підписатися на новини

Сучасні технології виявилися занадто складними для російських будівельників

02.01.2019 | 18:00

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку

Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.

Виявилося, що наявні ґрунти неможна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування ЗАТ «Ленпромтранспроект».

У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч, під час якої йшла мова про можливість постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).

Також, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку.

Так, 20.08.2018 Федеральне агентство залізничного транспорту Російської Федерації оголосило тендер на електрифікацію ділянки залізниці через Керченську протоку (до селища Багерово). Гранична вартість робіт за контрактом була встановлена у 4,1 млрд російських рублів, прийом заявок відбувався до 28 жовтня 2018 року, однак 19 листопада відповідний конкурс було скасовано. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок, знову вводячи в оману населення.

Нагадаємо, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади Російської Федерації, що призвів до масштабних аварій. У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями.