Управління адміністративно-організаційної діяльності

Основні завдання

- організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства;

- участь у підготовці проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Управління;

- організаційне забезпечення проведення колегій, апаратних нарад, міжвідомчих нарад, засідань робочих груп, круглих столів тощо у Міністерстві;

- інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Міністерства;

- організація роботи по захисту інформації, проектування, розроблення і модернізації комплексної системи захисту інформації;

- розробка та впровадження заходів по налагодженню інформаційних зв’язків між структурними підрозділами Міністерства;

- забезпечення організації ведення архіву Міністерства;

- забезпечення організації доступу громадськості до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство;

- організація роботи телефонної «гарячої лінії» Міністерства;

- організація особистого прийому громадян керівництвом Міністерства та керівниками структурних підрозділів;

- взаємодія  і співпраця з донорами та міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення інвестицій, кредитів та грантів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій та міжнародної технічної допомоги, для реалізації завдань, заходів та проектів з відновлення і розбудови миру;

- забезпечення підготовки, відбору та реалізації проектів і програм із залучення інвестицій, кредитів та грантів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій та міжнародної технічної допомоги, для реалізації завдань, заходів та проектів з відновлення і розбудови миру;

- забезпечення  проведення заходів міжнародного характеру, які проводяться Міністерством, зокрема у яких беруть участь Міністр, його заступники та державний секретар Міністерства;

- забезпечення взаємодії з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.


Управління адміністративно-організаційної діяльностіНачальник управління

Панамарчук

Олена Олександрівна

(044) 536 92 39
Відділ адміністративно-організаційного    забезпечення   та інформаційних технологійЗаступник начальника управління - начальник відділу

Глєбов

Сергій Юрійович

(044) 536 92 43

Відділ діловодства, роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації

Начальник відділу


(044) 536 92 34
Сектор взаємодії з міжнародними партнерами та координації міжнародної технічної допомогиЗавідувач сектору
(044) 536 92 57
ДіловодГоловний спеціаліст

Башкатова

Ірина Василівна

(044) 536 92 43

bashkatova@mtot.gov.ua

Відповідальна особа за програмно-технічну та інформаційну підтримку офіційного веб-сайтуГоловний спеціаліст

Романкевич

Денис Євгенович

(044) 536 92 43

admin2@mtot.gov.ua

Останні новини
23 серпня 2019 р.
Посібник підготовлено для неурядових організацій, активістів та волонтерів – усіх, хто зацікавлений в оволодінні ба­зовими навичками для надання потенційної допомоги Міжнародному Кримінальному Суду (МКС) та правоохоронним органам України
12:44
21 серпня 2019 р.
Сьогодні за ініціативи МТОТ Урядом України внесено зміни*, які дозволять фінансувати заходи з надання тимчасового житла для ВПО та облаштування Центрів надання адміністративних послуг у співвідношенні: 70% - з державного бюджету, 30% - з місцевого бюджету. До цього бюджетна програма щодо такого співфінансування діяла у співвідношенні 50/50, тобто розмір співфінансування відповідних заходів з місцевого бюджету зменшився з 50 до 30 %
15:31
21 серпня 2019 р.
Незабаром до шкіл на Донбасі підуть десятки тисяч дітей. Їх безпека залежить від того, на скільки вони обізнані у правилах поводження з мінами та вибухонебезпечними предметами
09:52
20 серпня 2019 р.
Вже другий рік поспіль грантовий проект МТОТ «Подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудовиспроможностей" (посилання на проєкт), що фінансується Світовим банком (Міжнародним Банком Реконструкції і Розвитку), отримує позитивний висновок від незалежних аудиторів. Висновок стосується фінансової звітності за вказаним Проектом, в тому числі фінансового стану Проекту, джерел та використання коштів
10:47